به گزارش سلام لردگان - اسرافيل جعفري اظهار کرد: يکي از مهمترين اهداف پليس از ايجاد مراکز 110 و 197، کاهش مراجعات حضوري مردم به مراکز انتظامي است.
وي از کاهش 18 درصدي مراجعات حضوري مردم به يگانهاي انتظامي استان در سال جاري خبر داد و گفت: اين در حالي است که در همين مدت تماسهاي تلفني با فوريتهاي پليس 9 درصد افزايش داشته است.
جعفري ادامه داد: در سال جاري 135 هزار تماس با مرکز 110 برقرار شده که 78 درصد از اين تماسها منجر به اقدام عملياتي شده است.
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري تصريح کرد: اين آمار و ارقام نشان دهنده اين است که مردم استان اعتماد و اطمينان بالايي به مراکز نيروي انتظامي دارند.
جعفري با بيان اينکه مرکز 197 پل ارتباطي مردم با مسئولان انتظامي است، اظهار کرد: اين مرکز با هدف برقراري ارتباط سريع مردم با مسئولان انتظامي ايجاد شده است.
وي اضافه کرد: بر همين اساس در سال جاري 17 هزار تماس با مرکز 197 برقرار شده است.
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري، برقراري انضباط اجتماعي را از مهمترين رسالتهاي پليس برشمرد و خاطرنشان کرد: ميزان رضايتمندي مردم نسبت به عملکرد پليس در مقايسه با سال قبل 16 درصد افزايش داشته است.( منبع فارس )